• Regulamin

Poniższy Regulamin określa zasady obowiązujące w sklepie internetowym punkt-ozonu.pl, dostępnym pod adresem:
https://punkt-ozonu.pl/

§1. STRONY TRANSAKCJI

a) KLIENT - Strona dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym będąca osobą fizyczną lub firmą.

b) SKLEP INTERNETOWY – Strona internetowa dostępna pod adresem http://www.punkt-ozonu.pl umożliwiająca kupno produktów zawartych w ofercie Sklepu. Właścicielem Sklepu internetowego jest firma:

Napraw Kompa Mateusz Fikus
Lilli Wenedy nr 15 lok. 32
30-833 Kraków
NIP: 5512516206
Email: sklep@punkt-ozonu.pl
Tel. 881 261 198

§2. PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

Przedmiotami transakcji prowadzonych w Sklepie Internetowym są produkty fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, opublikowane w ofercie na jego stronach w chwili składania zamówienia. Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie Sklepie Internetowego wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena przedmiotu w sklepie może być nieaktualna i może ulec zmianie po złożeniu zamówienia, wówczas o takiej sytuacji informujemy klienta telefonicznie.

§3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia można dokonywać za pośrednictwem: sklepu internetowego, e-mailem lub telefonicznie.

§4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia przyjmowane są drogą telefoniczną i poprzez e-mail. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Klient ma możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy.

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz InPost. Koszt przesyłki jest widoczny przy składaniu zamówień.

§5. FORMY PŁATNOŚCI

Za zakupiony towar Klient może zapłacić gotówką przy odbiorze towaru lub dokonać wpłaty na konto bankowe.

Numer konta Mbank:

34 1140 2004 0000 3302 7843 3448

NAPRAW KOMPA MATEUSZ FIKUS

W tytule należy podać swoje Imię i nazwisko / nazwę firmy oraz Numer Zamówienia (w przypadku złożenia zamówienia w Sklepie internetowym).

§6. POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Klienta podlegają ochronie prawnej zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu internetowego https://punkt-ozonu.pl/. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 (tekst.jedn.Dz.U.02.101.926 z późn.zm) Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu przedstawiania ofert Sklepu Internetowego oraz na ich umieszczenie w bazie firmy.

Klient ma prawo usunięcia swoich danych osobowych poprzez przesłanie zgłoszenia usunięcia danych osobowych na adres e-mail: sklep@punkt-ozonu.pl
Firma Napraw Kompa Mateusz Fikus oświadcza tym samym, iż szanuje prywatność Klientów i nie udostępnia jego danych osobowych osobom trzecim.

§7. GWARANCJE, REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANA, RĘKOJMIA

- Klient zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów może odstąpić od umów zawartych ze Sklepem internetowym. Klient ma prawo do reklamacji, zwrotu i wymiany zakupionego towaru w ciągu 10 dni od otrzymania produktu.
- Zakupione towary przez Firmy nie podlegają Rękojmi.
- Wszystkie sprzedawane towary są objęte gwarancją producenta.
- Jeżeli po odebraniu przesyłki okaże się, że zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub produkt ma wady fabryczne prosimy niezwłocznie zgłaszać ten fakt na adres sklep@punkt-ozonu.pl, podając nr zamówienia oraz swoje dane. Termin składania takiej reklamacji to 3 dni od daty otrzymania przesyłki.

a) REKLAMACJE

Produkt reklamowany musi zostać odesłany wraz dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz z opisem reklamacji. Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu i opisu reklamacji nie będą rozpatrywane. Reklamacje prosimy zgłaszać na tej stronie.

b) ZWROTY, WYMIANA

Towar zakupiony w naszym sklepie mogą Państwo zwrócić w ciągu 10 dni, począwszy od dnia odbioru przesyłki. Towar, który jest zwracany nie może nosić śladów używania lub być zniszczony. Zwroty przyjmujemy tylko dla towarów nieużywanych. Towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu producenta, do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
Prosimy o dołączenie powodu zwrotu towaru, podanie numeru konta bankowego lub adresu na który mamy zwrócić pieniądze za zakupiony towar. Pieniądze wysyłamy w ciągu 10-ciu dni roboczych od otrzymania zwrotu.

Zwracany towar Klient wysyła na własny koszt.

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Mając na uwadze dobro Klienta, Firma Wesspol zastrzega sobie prawo do zmiany niektórych powyższych postanowień zawartych w Regulaminie bez każdorazowej konieczności informowania o tym Klienta.
§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE